Polityka prywatności i informacja o ciasteczkach
§ 1 Definicje
- W niniejszym Regulaminie, terminy pisane wielką literą mają następujące znaczenie :
- Adres e-mailowy – poczta elektroniczna Serwisu znajdująca się pod adresami : kontakt@polisonet.pl ; mrogoz@polisonet.pl; pjanik@polisonet.pl
- Agent – Alwis Finanse sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu wpisana do Rejestru Agentów prowadzonego przez Komisje Nadzoru Finansowego o numerze agencyjnym 11123744/A, wykonująca czynności agencyjne na rzecz Zakładów ubezpieczeń, które udzieliły w tym celu odpowiednie Pełnomocnictwa.
- Centrum Obsługi Klienta – serwis zajmujący się obsługą Klienta przez szeroko wykwalifikowanych Konsultantów poprzez infolinię dostępną pod numerami telefonu (+48) 18 442 3157, (+48) 790440313, (+48) 882122750 oraz drogą korespondencji elektronicznej. Centrum Obsługi Klienta świadczy swoje usługi od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
- Dane osobowe – wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej w rozumieniu Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r., a także dane osobowe Klienta w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiej i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Kalkulator ofert – narzędzie informatyczne służące do zaprezentowania Klientowi najkorzystniejszej Oferty.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z usług oferowanych w Serwisie, bądź która jest zainteresowana skorzystaniem z usług polegających na zawarciu Umowy ubezpieczeniowej.
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny
- Konsultant – pracownik Serwisu zajmujący się kontaktem z Klientem za pośrednictwem Centrum Obsługi Klientów.
- Oferta – oświadczenie woli zawierające istotne postanowienia Umowy ubezpieczenia.
- Pełnomocnictwo – dokument udzielany przez Zakład ubezpieczeń Agentowi, upoważniający go do stałego pośredniczenia, za wynagrodzeniem, przy zawieraniu z Klientami Umów ubezpieczeniowych bądź do zawierania ich w imieniu Zakładu ubezpieczeniowego.
- Placówka Agenta – lokal prowadzony przez właściciela Serwisu znajdujący się przy ul. Grunwaldzkiej 28 w Nowym Sączu.
- Polisa – dokument stanowiący potwierdzenia zawarcia Umowy ubezpieczenia.
- Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług w serwisie Polisonet.pl
- Reklamacja – odpowiednio sformułowane żądanie Klienta wobec Serwisu, w razie uzasadnionego niezadowolenia z usługi oferowanej przez Serwis.
- Serwis – serwis internetowy prowadzony pod domeną www.Polisonet.pl, prowadzony przez Alwis Finanse sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu.
- Składka ubezpieczeniowa – określona kwota stanowiąca cenę usługi ubezpieczeniowej, jaką Klient zobowiązuje się przy zawieraniu Umowy ubezpieczenia zapłacić Zakładowi ubezpieczeń.
- Umowa ubezpieczenia – umowa zawarta przez Klienta w ramach korzystania z usług Serwisu, której przedmiotem może być ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie komunikacyjne, ubezpieczenie majątkowe, NNW szkolne dla dzieci i młodzieży, ubezpieczenie dla urzędnika, ubezpieczenie turystyczne.
- Usługa – usługa świadczona przez Właściciela Serwisu, która została określona w Regulaminie.
- Właściciel serwisu – Alwis Finanse sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu.
- Zakład ubezpieczeń – zakład, w imieniu którego dokonywane są czynności agencyjne.
§ 2 Postanowienia ogólne. Przedmiot Regulaminu.
- W regulaminie zawarto :
-
- Wykaz oraz charakterystykę Usług oferowanych w Serwisie oraz zasady korzystania z Serwisu przez Klienta.
- Informacje o ewentualnej odpowiedzialności ponoszonej przez Właściciela serwisu.
- Procedurę zawarcia Umowy przy pośrednictwie Serwisu oraz procedurę odstąpienia od Umowy zawartej w tenże sposób.
- Procedurę zgłaszania reklamacji przez Klienta oraz jej rozpatrywania przez Właściciela Serwisu.
- Serwis prowadzony jest przez Alwis Finanse sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu, ul. Naściszowska 11, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Kraków – Śródmieście w Krakowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000319859, NIP 7343350832, REGON 120833721.
- Regulamin został sporządzony w oparciu o przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Regulamin znajduje się na stronie głównej Serwisu, w formie która umożliwia Klientom jego pobranie oraz wydrukowanie.
- W celu skorzystania z usług Serwisu, Klient powinien zapoznać się z zapisami Regulaminu. Klient jest zobowiązany do przestrzegania zawartych w nim regulacji.
- Nie jest wymagane, w celu skorzystania z usług Serwisu, tworzenia przez Klienta swojego konta w Serwisie oraz przechodzenia procesu rejestracji
- Serwis działa na podstawie Pełnomocnictw udzielonych Agentowi przez następujące Zakłady ubezpieczeń :
-
- Signal Iduna Polska TU S.A
- InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń Vienna Insurance Group S.A
- Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
- Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta S.A
- Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group
- HDI Asekuracja Towarzystwo Ubezpieczeń S.A
- Powszechny Zakład Ubezpieczeń PZU S.A
§3 Opis Usług
- W ramach działalności Serwisu oferowane są usługi w postaci :
-
- Dokonywania obliczeń przewidywanej (szacunkowej) wysokości składek ubezpieczeniowych na podstawie informacji podanych przez Klienta, w tym m.in. jego danych osobowych, rodzaju oczekiwanego ubezpieczenia, okresu czasu, na jaki dane ubezpieczenie ma obowiązywać.
- Porównawczej prezentacji Ofert poprzez użycie Kalkulatora Ofert wraz z przedstawieniem sugestii dotyczącej wyboru przez Klienta najkorzystniejszej dla niego samego składki ubezpieczeniowej.
- Pośrednictwa Agenta w zawieraniu Umów Ubezpieczenia drogą elektroniczną.
- Przedmiotem usług prowadzonych przez Serwis jest pośrednictwo przy zawieraniu Umów ubezpieczenia w postaci :
- Ubezpieczeń Zdrowotnych
- Ubezpieczeń na Życie
- Ubezpieczeń Komunikacyjnych
- Ubezpieczeń Majątkowych
- NNW Szkolnych dla Dzieci i Młodzieży
- Ubezpieczeń dla Urzędnika
- Ubezpieczeń Turystycznych
- Umowy ubezpieczenia zawierane są poprzez zastosowanie środka porozumiewania się na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta tj. za pośrednictwem Serwisu.
- Korzystanie z Serwisu jest nieodpłatne dla Klienta, z wyjątkiem obowiązku spełnienia po jego stronie zobowiązań, na które przystał w momencie zawarcia Umowy ubezpieczenia, tj. w szczególności obowiązku opłacenia Składki ubezpieczeniowej. Standardowym opłatom podlegają również ewentualne połączenia telefoniczne z Centrum Obsługi Klienta bądź kontakt za pomocą środków umożliwiających połączenie internetowe. Taryfikator opłat jest zgodny z cennikiem operatorów usług telefonicznych i dostawców usługi dostępu do Internetu.
- Konsultanci, w ramach infolinii, będącej częścią Centrum Obsługi Klienta, prowadzą rozmowy telefoniczne, które są w całości nagrywane. Rozmówca jest o tym poinformowany na początku każdego połączenia. Ma on prawo odmówić nagrywania takiego połączenia przez Centrum Obsługi Klienta poprzez zakończenie rozmowy. Konsultanci, za uprzednią zgodą wyrażoną przez Klienta, mogą wykonywać połączenia w celu zaprezentowania nowych ofert Umów ubezpieczenia przy których zawieraniu pośredniczyć ma Serwis. Zgodnie z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiej i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) osoba, która uprzednio wyraziła zgodę na otrzymywanie takich połączeń, ma prawo ją odwołać w każdym momencie bez podawania uzasadnienia, wystosowując odpowiednie oświadczenie do Centrum Obsługi Klienta.
- W serwisie prezentowane są przez Agenta oferty Umów ubezpieczenia, które zostały udostępnione przez Zakłady ubezpieczeń na mocy odpowiednich Pełnomocnictw.
- W celu przygotowania jak najszybszej i możliwie jak najbardziej przejrzystej oferty dla Klienta, Serwis może zaprezentować jedynie wybrane oferty Zakładów ubezpieczeń. Nadrzędnym celem każdorazowej prezentacji możliwych ofert jest dobro Klienta, wobec czego za pośrednictwem Serwisu otrzyma on kompleksową informację na temat każdej z ofert włącznie z wyczerpującym opisem jej poszczególnych elementów.
§ 4 Korzystanie z usług Serwisu
- W celu skorzystania z usług Serwisu, Klient musi uprzednio zaakceptować treść niniejszego regulaminu w formie podanej przez Agenta. Przed jego akceptacją Klient ma obowiązek zapoznać się z jego treścią.
- Klient ma prawo do zaprzestania korzystania z usług Serwisu w dowolnym momencie poprzez jego opuszczenie, bądź zaprzestanie rozmowy telefonicznej z Konsultantem pracującym w Centrum Obsługi Klienta.
§ 5 Ochrona danych osobowych
- Podstawą przetwarzania przez Serwis Danych osobowych jest świadczenie odpowiedniej usługi w celu zawarcia Umowy ubezpieczenia.
- Podanie przez Klienta swoich Danych osobowych jest konieczne w celu przygotowania odpowiedniej Oferty, jednakże jest ono w pełni dobrowolne. Podstawą przetwarzania Danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Administratorami Danych osobowych udostępnionych przez Klienta w ramach użytkowania Serwisu są Zakłady ubezpieczeń. Agent, jako pełnomocnik Zakładów ubezpieczeń, przetwarza Dane osobowe jedynie na zlecenie Zakładów ubezpieczeń w zakresie nie większym niż koniecznym dla zaprezentowania Oferty, bądź w celu zawarcia Umowy ubezpieczenia. Po przygotowaniu Oferty, Agent przesyła na adres poczty elektronicznej Klienta szczegółowe informacje o administratorach jego danych osobowych.
- Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za Dane osób trzecich podane przez Klientów.
- W przypadku wyrażenia przez Klienta zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Agenta w celach marketingowych, rolę administratora tychże danych osobowych uzyska także Agent. Poinformuje on Klienta drogą elektroniczną o tym, iż uzyskał on taki status, oraz poda precyzyjne informacje dotyczące zakresu wykorzystywania podanych danych osobowych.
§ 6 Zawieranie umowy na rzecz osoby trzeciej
- Serwis oferuje możliwość zawierania przez Klienta Umowy ubezpieczenia na rzecz osób trzecich. Wzajemne uprawnienia oraz obowiązki występujące między Agentem, Klientem a osobą trzecią są regulowane przez odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 7 Prezentacja Oferty. Procedura zawarcia Umowy ubezpieczenia oraz odstąpienia od niej przez Klienta.
- W ramach działania Serwisu przedstawiona jest Oferta polegająca na zaprezentowaniu Klientowi najkorzystniejszych dla jego interesu ofert Zakładów ubezpieczeń. Odbywa się to w wyniku podania przez Klienta odpowiednich Danych osobowych, które są konieczne do złożenia takiej Oferty. Klient zostaje poinformowany o szczegółach każdej oferty Zakładu ubezpieczeń, która zostanie mu zaproponowana. Klientowi zostaną przedstawione informacje dotyczące szacunkowego ryzyka ubezpieczeniowego oraz sugestie dotyczące wyboru najlepszej oferty. Sugestie te opierają się o obiektywne oceny dokonane przez Agenta i nie są w żadnej mierze podyktowane ewentualnymi kontaktami Agenta z poszczególnymi Zakładami ubezpieczeń. Ostateczna decyzja co do wyboru odpowiedniego Zakładu ubezpieczeń, jak i odpowiedzialność za dokonany wybór, należy tylko i wyłącznie do Klienta.
- Po zaprezentowaniu Oferty oraz wyborze przez Klienta jednej z ofert Zakładu ubezpieczeń, Serwis umożliwia zawarcie Umowy ubezpieczeniowej z wybranym Zakładem ubezpieczeń drogą elektroniczną, za pośrednictwem Agenta.
- Klient w tym celu musi w sposób precyzyjny określić odpowiednią ofertę Zakładu ubezpieczeń oraz potwierdzić znajomość jej warunków w trakcie komunikacji elektronicznej, bądź telefonicznej w ramach korzystania z usług Serwisu. Klient musi potwierdzić, iż jest mu znany przedmiot i zakres Umowy ubezpieczenia, wysokość sumy ubezpieczenia bądź sumy gwarancyjnej, a także wysokość, termin i sposób zapłaty składki ubezpieczeniowej oraz informacje o początku i końcu okresu odpowiedzialności Zakładu ubezpieczeń.
- Klient, w celu zawarcia Umowy ubezpieczenia, jest zobowiązany do przedstawienia zgodnych z rzeczywistością Danych osobowych, które są podawane w celu właściwego działania Serwisu i korzystania z niego.
- Na adres elektroniczny podany przez Klienta zostanie wysłane w trakcie procesu zawierania Umowy ubezpieczenia Pełnomocnictwo udzielone przez Zakład ubezpieczeń Agentowi, upoważniające go do pośredniczenia w zawieraniu Umów ubezpieczeniowych oraz dokonywania czynności zawierania Umów ubezpieczeniowych.
- Klient, w trakcie korzystania z usług Serwisu, może zażądać, by treść Umowy ubezpieczenia została potwierdzona przez Agenta w formie pisemnej. Czynność ta zostanie wykonana niezwłocznie po otrzymaniu tego żądania, a dokument z treścią umowy zostanie odesłany na adres korespondencyjny podany przez Klienta.
- W sytuacji, w której Klient zamierza zawrzeć Umowę ubezpieczenia Autocasco, NNW lub Assistance z innym Zakładem ubezpieczeń niż ten, z którym podpisał uprzednio umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody związane z ruchem tych pojazdów. Jeśli Klient chce zawrzeć jedną z wyżej wymienionych umów z innym Zakładem ubezpieczeń, niż z tym, z którym posiada zawartą umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody związane z ruchem tych pojazdów musi zrobić to poprzez wizytę w Placówce Agenta, bądź lokalu, w którym swoją działalność prowadzi wybrany Zakład ubezpieczeń.
- Na adres poczty elektronicznej Klienta, po zawarciu Umowy ubezpieczenia, zostanie przesłana Polisa ubezpieczeniowa, która stanowi potwierdzenia zawarcia Umowy ubezpieczenia.
- Kwota i termin płatności Składki ubezpieczeniowej jest określony w Umowie ubezpieczeniowej.
- Płatności Składki Klient może dokonać korzystając z drogi płatności oferowanej przez Zakład ubezpieczeń bądź może wykorzystać w tym celu jedną z form płatności oferowanej przez Serwis.
- Serwis umożliwia zapłatę Składki w formie przelewu tradycyjnego bądź za pomocą płatności on-line takich jak BLIK czy karty płatnicze. Klient, po wyborze metody płatności, zostanie przekierowany na odpowiednią stronę internetową, skąd po dokonaniu płatności zostanie przekserowany z powrotem na stronę Serwisu oraz zostanie w odpowiedni sposób poinformowany przez Serwis o skuteczności dokonanej wpłaty.
- Klient ma prawo do odstąpienia od Umowy ubezpieczenia zawartej na okres dłuższy niż sześć miesięcy w ciągu 30 dni od jej zawarcia, a w przypadku, gdy Klientem jest przedsiębiorca – w terminie 7 dni od jej zawarcia. Odstąpienia dokonuję się poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia skierowanego do Agenta, bądź samego Zakładu ubezpieczeń, z którym została podpisana Umowa ubezpieczenia. Oświadczenie to powinno zostać wysłane na adres korespondencyjny Agenta, bądź jego adres elektroniczny.
- Klient, w razie odstąpienia od umowy, nie ponosi kosztów związanych z jego dokonaniem, za wyjątkiem składek, do których uiszczenia był zobowiązany w wyniku zawarcia Umowy ubezpieczenia za okres udzielonej ochrony ubezpieczeniowej. Do ewentualnego zwrotu w części lub całości uiszczonej składki zobowiązany będzie Zakład ubezpieczeń, z którym zawarto Umowę ubezpieczenia.
§ 8 Odpowiedzialność właściciela Serwisu
- Właściciel Serwisu ponosi odpowiedzialność niewykonanie bądź nienależyte wykonanie Umowy ubezpieczenia, tylko wtedy jeśli, jeśli ponosi winę za tę okoliczność.
- Właściciel Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości dostępu do Serwisu z powodu wystąpienia działań spowodowanych siłą wyższą, za używanie przez Klienta bądź inną osobę Serwisu wbrew postanowieniom niniejszego Regulaminu, jak również za brak dostosowania się przez Klienta do wymagań technicznych, które są określone w § 9 niniejszego Regulaminu.
- W przypadku wystąpienia sytuacji, w której Klient poda niezgodne z rzeczywistością Dane osobowe, bądź wykorzysta w celu zawarcia Umowy ubezpieczenia Dane osoby trzeciej, Właściciel Serwisu będzie upoważniony do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych w razie poniesienia przez niego szkód.
- W razie wystąpienia ewentualnych różnic pomiędzy Ofertą a ostateczną treścią Umowy ubezpieczenia, ta ostatnia jest wiążąca dla Klienta, w sytuacji gdy zawarł on Umowę ubezpieczenia.
§ 9 Wymagania techniczne
- W celu poprawnego korzystania z usług Serwisu przez Klienta niezbędne jest posiadanie przez niego stałego dostępu do Internetu, oraz posiadanie konta umożliwiającego wysyłanie oraz odbiór poczty elektronicznej.
- Serwis zaleca korzystanie z następujących przeglądarek internetowych : Internet Explorer co najmniej w wersji 11, Google Chrome co najmniej w wersji 42, Mozilla Firefox w wersji co najmniej 42. Do poprawnego działania Serwisu niezbędna jest włączona obsługa plików Cookie JavaScript.
- W przypadku kontaktów z infolinią w ramach Centrum Obsługi Klienta wymagane jest posiadanie systemu teleinformatycznego, który będzie umożliwiał wykonywanie rozmów telefonicznych z funkcją tonowego wybierania numerów.
§ 10 Postępowanie reklamacyjne
- Reklamacje dotyczące usług oferowanych przez Serwis, powinny zostać zgłaszane przez Klienta w formie elektronicznej na Adres e-mailowy kontakt@polisonet.pl bądź, w zależności od wyboru dokonanego przez Klienta, w formie pisemnej, dostarczając treść Reklamacji na adres Placówki Agenta.
- Reklamacja, by mogła zostać rozpatrzona przez Właściciela Serwisu, musi zawierać imię i nazwisko zgłaszającego, adres korespondencyjny zarówno w postaci elektronicznej, jak i takiej, która umożliwia kontakt pocztowy, określenie w tytule korespondencji przedmiotu reklamacji, oraz zawarcie w treści korespondencji dokładnego opisu przyczyny stojącej za złożeniem reklamacji.
- W miarę możliwości treść Reklamacji powinna zawierać oczekiwania Klienta wobec możliwości jej rozwiązania przez Właściciela Serwisu.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, jednak nie później niż 30 dni od dnia jej złożenia. Odpowiedź na nią zostanie przesłana na adres zamieszkania wskazany w jej treści w formie pisemnej, bądź w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej z którego Reklamacja została nadesłana w razie wyboru tej drogi zgłoszenia Reklamacji przez Klienta.
- W sytuacji w której z treści Reklamacji wynika, iż opisana sytuacja stanowi niezwykle skomplikowany przypadek, a do jej wyjaśnienia potrzeba dołożenia ponadstandardowych środków, właściciel Serwisu zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu na rozpatrzenie tejże Reklamacji o kolejne 30 dni. Przedłużenie takie może być zastosowane przez właściciela Serwisu tylko jeden raz. O przedłużeniu terminu na rozpatrzenie reklamacji Klient zostaje poinformowany w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej, z którego Reklamacja została nadesłana bądź na podany przez klienta w treści Reklamacji adres zamieszkania.
- Każda Reklamacja zostaje rozpatrzona przez właściciela Serwisu w sposób obiektywny, a zwłaszcza wykluczający ewentualne działania dyskryminacyjne wobec Klienta składającego reklamację.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu dotyczące procedury reklamacyjnej nie uchylają możliwości dochodzenia swoich praw przez Klienta zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego oraz innych aktów prawa obowiązujących na terenie Polski.
§ 11 Korzystanie z Centrum Obsługi Klienta w celach informacyjnych
- Centrum Obsługi Klienta funkcjonuje w celu uzyskania informacji o Serwisie oraz otrzymaniu koniecznej pomocy do poprawnego użytkowania Serwisu.
- Uzyskanie kontaktu z Konsultantami jest możliwe za pomocą nawiązania połączenia telefonicznego z Infolinią oraz poprzez kontakt w formie elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie.
§ 12 Prawa autorskie
Serwis zawiera treści chronione prawem autorskim, prawem własności przemysłowej oraz dobra niematerialne chronione prawem własności intelektualnej. Zabronione jest wykorzystywanie treści znajdujących się w Serwisie do celów innych niż własne.
§ 13 Postanowienia końcowe
-
- Właściciel Serwisu zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie.
- Właściciel Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe użytkowanie Serwisu przez jego Klientów.
- Właściciel Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za błędy w transmisji danych, za brak możliwości uzyskania dostępu do Serwisu z przyczyn nie leżących po stronie Właściciela Serwisu, a także za wszystkie szkody powstałe w związku z działaniem Serwisu, które powstały na skutek działań Klienta.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; RODO) oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
- Wszelkie informacje handlowe przesyłane przez Właściciela Serwisu do Klienta, są wysyłane tylko i wyłącznie po uprzednim wyrażeniu przez niego zgody na ich otrzymywanie.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.06.2020 r.